poniedziałek, 24 lipca 2017

Heavy holiday!

Hejo!
Jak tam wam minęła połowa wakacji?,spędziliście je może w górach,nad morzem,jeziorem a może jednak odpoczynek w domu?

Moje wakacje składają się z chodzenia po górach.
Od czterech dni znaduję się w Tatrach dokładnie w Poroninie.
Były chwilowe upadki i trudności,ale trzeba dążyć do celu!
Pozwiedzałam w ciągu tych kilku dni bardzo dużo,chodż jednak nogi czasem nie pozwalały trzeba było dać radę.

Warto przełamać lęk,gdy weszłam na szczyt naprawde było co podziwiać.

Zdjęcia będa dodawane w kolejności zwiedzania ;)
PAKUJEMY SIĘ!!





KAWA TO PODSTAWA :)




KRAKÓW-NIE OBYŁO SIĘ BEZ KAWIARNI HARREGO POTTERA




POSTÓJ







ZDOBYŁAM GUBAŁÓWKĘ




TEŻ POTRZEBUJE ODPOCZYNKU




SŁOWACJA WITA !









Dzisiejszy dzień uważam za najcięższy,wspinaliśmy się dosyć wysoko.

Zdjęcie z mamą wykonane w Krakowie:)

Jestem wielkim wrogiem wykorzystywania w taki sposób zwięrząt,konie są męczone wchodzeniem pod górę dobre parę godzin i tak od rana do wieczora.Powinni cos z tym zrobić,takie jest moje zdanie.

-----

To na tyle zdjęć,oczywiście mam ich mnóstwo samych widoków.Ale,było by ich za dużó i nie wszystkich interesują same widoki.

Kolejna część zdjęć będzie prawdopodobnie pod koniec lipca,udanych wakacji !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz